Samstag, 20. September 2008

I love Shirley!





Ja, es ist wahr - ich liebe sie...sie ist so eine großartige Schauspielerin und schöne Frau und von ihr stammt ein großartigen Satz: Leben ist eine Schüssel voller Kirschen...kümmere dich nicht um die Kerne! Und ich denke, Sie hat so recht damit!
Und legendär für mich ist ihr Satz bei der Oscar-Verleihung 1984: "Den habe ich mir verdient". JA - sie hat!!!!

Yes it´s true - I love her....she is such a great actor and beautiful woman and from her is a great sentence: Life is a bowl of cherries...nevermind the pits! I think she has so right with this!
And legendary for me is her sentence at the oscars 1984: “I deserve this". YES - she has!!!!

Keine Kommentare:

purple velvet.

        via Pinterest. I am so so so in love with purple velvet. Have a lovely Wednesday today! xo